Friday, April 30, 2010

After 10 Years...Banana Split

Last Wednesday meet up with my close friend mase study kat Bee Pee dulu..dah 10 years dah rasenye kiteorang nie tak jumpa..seb bek lah ade facebook yang mengeratkan kembali hubungan yg dah lama terputus kan....Memasing sekrang dah keje..actually sorang je kawan yang aku jumpa tu..Nabilah nama dia..dulu kiteorang memang rapat sesangat..ade orang yang kata kiteorang adik beradik sebab name Dad sama..Nama lak sama panjang...huhuhu...

Kebetulan masa tu my friend with his boyfriend sesaje jenjalan kat Alamanda..so she called me..Seb bek Incik Se7en  kursus kat CyberJaya..so, after ofis hour kiteorang g sesama...Actually aku kenal ngan Encik Se7en pun melalui dia..thanks a lot to her..hehhehe..Kalo x, xler aku bahagia ngan Encik Se7en ni..

Enak sey makanan kat atas nie..my feveret tau..Banana Split..1st time aku makan kat KLCC..Sekarang dah de kat Alamanda..Temankan my friend tu makan so aku cuma makan Banana Split je lah..petang lagi pun kan..

Dah lama tak jumpa banyak tul cerita pasal family kuar kan???heheheh...After that aku jadi tour guide kat lam Alamanda...jenjalan sampai bosan..dieorang ajak g karaoke..pe lagi kan????sejam gak ar duk melalak..cis, sal maghrib je nak melalak kan???

Best dapat jumpe friend yg dah lame sangat tak jumpa..hope we will meet up again....

7 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!