Thursday, April 15, 2010

Mari Kite Berangan Same2

Korang dah tido ke???awal lagi ma...baru kol 11 ..
aku td balik keje dah tertido..beselah..."red flag"..sedap lah tido kan...jadi sekrang kurang rase mengantuk.
ape yang korang buat bile nak tido tapi tak ngantuk a.k.a tak leh tido
online???
bace buku???
kalo aku,aku pilih BERANGAN!
tak tau nape aku suke berangan
be4 tido aku mesti berangan tido..last2 tertido dalam anganku..cehsss..
korang penah tak berangan jadi orang lain?
maksud aku dgn watak & situasi yang berlainan dgn ape yang korang lalui sekarang ni
boleh dikatekan idup dalam ilusi...
dan korang rase bahagia sangat sebab dunia berangan korang tu very the perfect..
hari nie aku nak share berangan nie ngan korang


cantik kan Kia Forte nie??bile lah agaknye aku nak merasa memiliki kereta nie..ade sesape nak hadiahkan untuk aku tak???
please!!kalo dapat kete nie, baru semangat ckit nak drive g keje kan?
harge die pun xlah semahal Honda Civic Type R pujaan hatiku tuh 
tak silap Kia Forte nie lam 70-80ribu kot...Kia Forte pun jadilah...
target lam 2-3 tahun lagi, aku nak pakai kete nie..tapi aku tak nak beli sendiri
aku nak suh laki aku hadiahkan untuk aku..mauhahahahah
Angan2 Mat Jenin sungguh!
Tapi orang kate, siap perkara kena mula dengan berangan, then impian..barulah leh jadi kenyataan..kan kan kan???
layan!!!

10 comments:

  1. mintak la yg tersayanag beli kan..

    btw, berminat nk xchange lik la

    ReplyDelete
  2. bile berangan memang imaginasi tahap maksima je la kan....

    ReplyDelete
  3. semoga bakal suami nanti dpat presentkan kete idaman yea....

    ReplyDelete
  4. velasrizal: jom ler kite exchange..
    kisah remaja : tahu xpe..tahap gaban punye berangan
    kisah sensasi : InsyaAllah..sbb nie pun kete idaman die

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!