Thursday, April 1, 2010

Korang kena April Fool????

Cakap pasal april fool nie teringat la pula last year pun story on 01 April 2009. Masa tu tak teringat pun pasal april fool nie...yela, xkuasa mak nak kena kan orang bagai tuh...tak amik port pasal nie...Tapi tetiba that day, aku dapat surat pertukaran bahagian keje...dari level 2 ke level 5. Mane tak terkejutkan...pertukaran berkuatkuasa serta merta lak tu on 2 April..gelabah bewak lah..dah best duk level 2 ngan kengkawan kan..menurut surat tu aku akan ditukarkan ngan kawan aku yg kat level 5 tu..aku pun call kawan aku tu tanye sama ada dia dapat surat tu ke tak, tapi dia tak dapat..dia cakap ntah2 aku kena april fool...erm..hampehs..adakah aku terkena april fool???
Diwaktu petang barulah terjawab segalanya.. ini bukan april fool, ini betul2 punya..memang kena tukar..adusss...masa tu aku betul2 berharap bahawa perkara ni adalah april fool..sungguh aku tak mahu pindah atas sebab sengsorang aje kat atas tu..tatuutttt...lagipun aku sangatlah bahagia ngan keje aku time tu ..tapi apakan daya hamba yang lemah nie kan???terpaksa gak tukar..dah esok (2.04.2010) genaplah aku disini selama setahun...
adekah aku akan terkena april fool lagi di tahun ini??harap2 tak lah yep...tapi semalam ade berita yang agak sedih..membe rapat ku merangkap geng makan akan berpindah ke tempat lain tak lama..huwaaa...xde kawan makan ah..sedih...

3 comments:

  1. tak kena lg ni..kena hati2 tak boley percaya ckp org arini..huhu

    ReplyDelete
  2. pernah la dulu masa zaman jahiliah.
    skang x dah sbb dah tau tu x elok sambut.
    dulu aku dapat hadiah birthday dari mmber berus jamban.sbb bday aku 3rd april.

    p/s: dunia ini sungguh kejam (T_T)

    ReplyDelete
  3. huhu ingatkan april fool tapi bukan april fool

    benda yg serius rupanya april fool

    hahaha

    takpelaa ;)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!