Wednesday, April 21, 2010

Cuti Mengejut Berbaloi-baloi

AMARAN !! ENTRY NI MEMANG PANJANG. BACA SAMPAI ABES..kekekekke
(✿ ♥‿♥)
Semalam = Selasa = 20 April 2010, aku tetibe jek terpaksa cuti mengejut..atau lebih tepat EL...bahase standard ar tu...semenye dia punya pasal..hisshhh..mentang dia dapat cuti free, aku sekali diheretnya cuti...marah aku tau..sebab aku memang tak suka nak mintak2 EL ni.Apakan daya, terpaksa jua aku turutkan. Konon2 nya nak ke DSA kat PWTC.Park kereta kat LRT Sungai Besi, then nek LRT ke PWTC. 

 Beria-ia isi registration form bagai...

Tapi hampeh tul, this is Closed Event. Ape la Incik Se7en nie..next time check la bebetul k..dah la dress up ala2 budak sekolah..mane de orang nak bg masuk..seme pakai formal tau....maluuuuu....


Seyes aku rase cam jalan ngan dak sekolah or lepasan sekolah..tambah ngan aku yang pendek ni, mesti orang anggap kiteorang budak lepas SPM yang sebuk duk bercinta berdating..ekekeke..yela, nek train lak tu...First time Incik Se7en dressing cam nie kuar di public dengan aku.ekekekekekekek...Frust punye pasal, jenjalan lah kat The Mall yang idup segan mati tak mahu tu.Tapi ada SALE barangan VOIR ooo......banyak baju2 ladies.

Dah tu kiteorang g SOGO lak..alang2 dah habeskan masa kan bersama kan? lagipun dah sebulan dah xdating & dah lame sangat dah xjenjalan buang masa tanpa arah tujuan macam ni. SOGO  also SALE SALE SALE tapi aku kecewa tau ..sebab sale barang lelaki..hukhukhukhuk...

Pilih bang pilih...dah tentunye ramai mens jek yang kat bahagian nie..tak sangka ramai lelaki yang suke shopping macam Incik se7en..

Penat jenjalan kiteorang lepak kat Food Court Sogo..Selama aku g Sogo, first time aku jejak kaki kat tempat yang aman damai mcam kat bawah nie....
Best sangat tempat nie..aman..damai..tenang jek rase tau..siap ade ikan lagi..apesal aku tak pernah sedar kewujudan tempat nie erkk..usahkan tu, aku tak tau lak ade food court lagi kat atas sogo ni.Dahlah..jom balik..penat k jenjalan...(x(x_(X_x(O_o)x_x)_X)x)

4 comments:

  1. wahh. jeles. lama tak berdating mcm kamoo. eheee:)

    ReplyDelete
  2. leh mandi x kat kolam tuh..?
    haha.

    ReplyDelete
  3. arief: nak mandi ??silakan..tp kalo kena halau ngan pak guard, jgn sebut name aku tau.hehehe

    ReplyDelete
  4. aku kalo g sogo mmg suke lepak situ..
    dah kalo dari kecik mmg mak bapak bwk ke situ, situ je la yg tau ponn

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!