Tuesday, April 20, 2010

Moderation Complete

Present you a new look of my suite..dah settle okeh...penat nie tau, semalam tido lambat semata2 nak betulkan blog nie..kalo korang rase ade cacat2 tu, leave ur komen k..harap korang tak sakit mata..actually oreng is not my choice..but i have to..sebab koran pun tahu aku minat pink kan????pade sesape yang blog die wane oreng, aku tak bermaksud nak tiru k. Dah kebetulan bubbles yang sesuai nie warne oreng...aku amik je lah..Aku perasan yang aku minat bubbles2 nie sejak trend kain pasang & tudung sekarang nie kuar theme bubbles..so, aku terus jatuh cinta kat Incik Bubbles...ekekeke
Bersempena ngan blog yang berwajah baru nie, name pun baru gak..BubbleLyssa..ekekekke...ntah hape2 jek..yang penting xderk org gune name nie kan???? gabungan name aku ngan bubble..kelakar la plak..xpelah..selamat menjamu mata kat blog aku..teruskan blogging cam biase k..
Tadaaa....

3 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!