Wednesday, April 21, 2010

Selipar Yang Hina

Nie kisah sepasang selipar aku..dalam banyak2 seliper + sandals + high heels & kasut bagai..aku paling suka yang nie.Tak kisah aku g ke mana-mana, pakai sandal yang cantik2 cam ne pun, aku tetap akan bawak seliper tu..boleh dikatekan memang seliper paling feveret la..sebab sangat selesa bila pakai..tak sakit kaki.

Tapi semalam geram sungguh aku..seliper aku telah di hina..sampai hati dia menghina seliper aku. Bila aku nak pakai seliper tu dia kate, seliper die tak lah sehina selipar aku..sampai hati mu......mesti seliper aku nangis...

Seliper yang hina ni lah yang banyak berjasa kat aku disaat aku sakit kaki atau melecet..huhuhuhhu..i Luv U seliper jepun....

7 comments:

  1. i think after wearing it for a long time, the flowers will wear off? =)

    ReplyDelete
  2. i'm not sure..becoz i had wearing it about a years..but the flowers still there..hehehhe

    ReplyDelete
  3. hahahaaa.. tetibe teringat member kat universiti rajin dok pkai kasut camnie...rindunye selipar tuh.. hehe

    ReplyDelete
  4. em selipar jepun adalah selipar terbaik..selesa n murah..serta mudah didapati..even orang kaya pun pakai selipar jepun..so proud with ur selipar jepun k..uhhuhu

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!