Tuesday, May 18, 2010

Ape Yang Berat Sangat??

Korang rasa blog aku susah tak nak load??
Apesal aku rasa blog aku nie berat sangat
lalu dengan rajin nye aku pun g la timbang blog aku nie
and hasilnya


berat blog 247.23Kb
and masa yang diambil utk load 1 minit 38 saat..
seyes memang lame lah bg aku
ape lagi masalah blog aku nie
aku dah buang banyak benda yang tak perlu
boleh tak korang tolong aku
bagi aku idea ape yang aku patut buat untuk ringan blog aku nie
dah abes idea dah aku pikir nie
aku tak nak nanti korang malas nak datang blog aku sebab blog aku lembab gile
so pandangan korang amat2lah diperlukan k
komen kat komenbox aku k..
ooppsss..lupa lak..kalo korang nak timbang blog korang
klik bawah nie

5 comments:

  1. hmm...blog u load agak cepat di laptop saya..rasanya tak berat lah :-)

    ReplyDelete
  2. bila buka blog ni tak lah berat mana pun melainkan tenet kat tempat saya ni tgh bengong huhuhu

    ReplyDelete
  3. a`ah..blog kat opis sye juga membenggong..kat umah ok jek

    ReplyDelete
  4. aku punye mase 0..08
    ok x..?hoho.

    ReplyDelete
  5. arief blog ko mmg pantas!

    haha.

    blog ko ni lyssa berat sikit dari berat badan aku hahaha

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!