Thursday, May 20, 2010

Gooseberries Bagi Aku 2 Juta..Terkejut Mak..

Ooooiiii...terkejut mak tau..tetiba cik gooseberries datang kata nak bagi 2 Juta..
mata aku pun sampai juling-juling terbayang duit yang banyak tu...
Tengok..penat aku susun...

Dah tu, disuruh la plaknya aku promote2 nie..hahahah..

1. Cam biasa, promote la sikit sapa yang baik hati hantar tag nie...
-hahahaha..name orang tu Cik Gooseberries..yang enak dibuat jeruk..ekekek..jangan marah yep..

2.Tag kan kat kawan-kawan korang yang semestinya akan layan korang berangan sama-sama..
- ok..aku nak ajak:-
Wanie - mesti tension asyik kena tag je kan..heheheh.
Dan sesape lagi yang suka berangan, leh la buat tag nie yep...

3. Dah lepas tag, jenjalan lah kat blog diorang nie cakap yang ko nak bagi dioerang 2 juta tu..
-jap lagi balik umah aku buat k....internet sini cam lem....bu...

4.Apa agaknya angan-angan korang tu? Korang berangan nak buat apa ngan duit nie??
-uuuuiii...macam2 boleh buat..nak beli banglo 2 bijik kat parents aku and untuk aku sendiri..
pastu nak beli Honda Civic Type R 2010 untuk aku sendirik..untuk abah aku, aku nak beli Naza Citra..tu yang die nak sangat..untuk Encik Se7en..Gen 2 jek la erk..nanti abes duit..wakakaka..pastu aku nak beli apartment sebijik dua bagi sewa kat orang..lepas tu aku nak shopping sampai pengsan..nak bukak butik untuk mama aku..then aku beli laptop baru sebijik sorang kat adik2 aku..pastu aku nak belikan semua collection Nike Airforce untuk Encik Se7en..lepas tu..bla bla bla bla..banyak tol berangan minah nie...

5. Cuba korang cakap macam mana kita nak dapat duit banyak tu dalam dunia realiti nie??
-Issshhh..kalo Tuhan nak bagi, tak kira cam ne pun leh dapat..huhuhu..

Ok..ok..waktu berangan dah abes yep..Cukupppp!!!
Last sekali aku bagi korang dengar lagu nie..

7 comments:

  1. Alamak... kalau boleh janganlah dapat tag ni.Tak reti la nak berangan huhuhu tapi apakan daya nampaknya kena jawab la jugak huhuhu...

    ReplyDelete
  2. uiihh kalau lah dapat 2 juta.. memacam mie buat.... 1 juta dah tentu simpan.. satu juta lagik jolly jolly ngan family... huhuuhuhu n tak lupa juga .. nak buat umah anak yatim...

    ReplyDelete
  3. singgah lepas hujan lebat berhenti..

    ReplyDelete
  4. owh kena tag lagi..2 juta?masyukkk..hahaha..ok2, nnt kita jwb2 plak angan2 kita 2..hehe

    ReplyDelete
  5. haha..tag rupenye..kasi la kat aku sejuta..nk beli makanan.

    ReplyDelete
  6. tricksrex : boleh..tp bayar balik 200 ribu..bleh???

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!