Thursday, May 20, 2010

Naik Gaji Kah???

Sape dah baca paper pagi2 nie??
kat Berita Harian page Nasional 8...ade berita kecik tajuk
"Gaji 600, 000 kakitangan awam disemak"
Adekah???
Naik gaji kah??
Berita tu tulis semakan gaji untuk kakitangan sokongan kumpulan 1 dan 2..aku termasuk ke??masuk kot...
Semakan gaji dibuat untuk membolehkan pendapatan melebihi 40 000 setahun..
adoiiiyyyyaaaii..baguslah kalo betul..gaji aku Rm18 000 setahun pun tak lepas..
nak apply credit card pun tak lepas..uhuhuhuh
sian betul..
Kalau naik gaji tak yah lah aku susah-susah cari kerja lainmacam sekarang nie..
tapi tetap kena cari gak ar...kalau tak basi jek kelulusan aku tu..
hehehehhe...mengada erk..orang bagi , ko nak lagik..
erh erh erh..ada ke makhluk yang bernama manusia tak nak duit kan??
jangan hipokrit k...uhuk...

3 comments:

  1. Baguslah kalau gaji disemak balik.Untung orang kerajaan huhuhu..orang yang kerja swasta juga di tahap gitu je.

    ReplyDelete
  2. nak wat cam ne..yg keje swasta tu under bos company tu sendiri..jadi, ikut suka die jek lah..uhuhuh

    ReplyDelete
  3. kalo aku yg xb'gaji ni cam ner..hoho..
    student ag.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!