Thursday, May 27, 2010

Tiket Free Prince Of Persia Terpaksa Dilepaskan

Ingat tak??
Semangat aku ngan Encik Se7en nak pegi semalam
Malangnya..
dalam pukul 6 tadi
Encik Se7en dapat orders malam nie kena bekerja
huwaaa...
Nasib badan lah bakal bersuami kan seorang "dot dot dot"
hahahha..tapi tak de lah aku rasa frust sangat
cuma rasa RUGI jek woo
ni kali kedua tak dapat pergi event Nuffnang..
adakah Nuffnang akan masih baik hati bagi lagi??
Huwaa....tak peelah..cuba lainkali lak ler ..
tak de rezeki aku..so aku abeskan masa malam nie dengan berjogging , berllari..berjalan di blog korang..
teringin nak tengok citer seram kat TV 3..tp aku tengah berseorangan kat rumah..
Wa Takuuutttt....

3 comments:

  1. DOn't be sad. Haha. Memang macam ni ade suami. LOL

    ReplyDelete
  2. haha..aku xpenah pegi event nuff, ilek je..haha.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!