Sunday, May 23, 2010

Tips Curang

Cara untuk curang dengan pasangan (khas untuk lelaki sejati sahaja dan yang telah berkahwin, tidak digalakkan untuk pasangan yang belum ada ijab kabul)

1. Bila balik lambat, jangan kata ada meeting, kata ada affair, mesti dia ingat korang bergurau dan tak akan tanya lagi.

2. Sila gunakan panggilan 'sayang', 'honey', 'baby', 'sweetheart', 'lovecake' atau sebagainya untuk memanggil isteri dan wanita kedua, ini untuk mengelakkan tembelang korang pecah jika korang mengigau atau sedang mamai.

3. Jika korang ingin keluar dari rumah lebih dari 3 hari (keluar bercuti dengan wanita kedua), pastikan, isteri korang duduk di rumah sahaja dan jangan sesekali bawa lebih dari satu beg pakaian.

4. Sediakan satu lipstik dalam kocek korang setiap masa kerana, jika korang hampir kantoi, iaitu ada kesan lipstik pada baju korang, korang terus hulurkan lipstik yang korang simpan dan cakap 'Tadi Ayang pegi mall, suruh tester die test tengok sesuai ke tidak, tapi entah camne, tester tu jatuh atas ayang.' (peringatan pastikan kaler itu sama atau hampir sama dengan kesan di baju korang)

5. Pakai misai palsu setiap kali korang keluar ketika date, tujuannya, jika korang bertembung isteri korang, kemungkinan besar (99.99%) isteri koranggagal mengecam korang.

Macamane? ade berani cube?

3 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!