Friday, May 14, 2010

Ikut You Lah

Menurut Kau,Aku bodoh,Aku tak berguna,
Aku tak boleh buat sesuatu dengan betul.
MenurutKau, Aku sulit,
keras untuk menyenangkan,
selamanya berubah fikiran.
Aku berantakan dalam gaun,
Tak boleh datang tepat waktu,
Bahkan jika itu akan menyelamatkan hidup aku.
Menurut kau. Menurut kau.

Namun, menurut dia
Aku cantik, Luar biasa,
dia tidak boleh mengeluarkan aku dari kepalanya.
Menurut diaAku lucu,Tertahankan,
Semua yang ia inginkan.
Semuanya adalah sebaliknya,
Aku tidak merasa seperti berhenti itu,
Jadi bayi ceritakan apa yang aku harus kehilangan.
Dia ke aku untuk segala hal aku tidak,
Menurut kau.

Menurut kau
Aku membosankan,Aku murung,
Kau tidak boleh mengambil aku setiap tempat.
Menurut kau
Aku payah menceritakan lelucon (ape nie?) kerana aku selalu memberikannya.
Aku gadis dengan rentang perhatian terburuk;
Kau anak yang menempatkan dengan itu.
Menurut kau. Menurut kau.

Aku perlu merasa dihargai,
Seperti aku tidak membenci. oh - tidak -.
Mengapa aku tidak boleh kau lihat aku melalui matanya '
Sayang sekali kau membuat aku memutuskan.

p/s: actually this is According To You (Orianthi) version bahasa Melayu punya..ekekekke...ditranslate oleh Google Translate..digubah oleh aku...

4 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!