Sunday, May 23, 2010

Cara-cara Nak Cover Malu...

1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer korang baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bangun bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal  semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat korang saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah korang dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka korang seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tak de orang di blakang korang....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu korang..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah korang) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah korang sorang je yang dapat malu...ye tak?....

8 comments:

  1. Woooooo.. Ini amat dahsyat ye.. Haha.. ;p

    ReplyDelete
  2. mmg mcm nangka busuk klu kita jatuh..mmg fobia jtuh2 ni

    ReplyDelete
  3. haha~ No.7 tu kira jatuh beramai2 la kan...xde la malu sgt...hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha..
    senang meh la kalo jatuh wat pengsan je tros.
    baru org len ingt siyesss

    ReplyDelete
  5. nice blog n n3..visit mine if free k.;D

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!