Sunday, May 30, 2010

Beryl's Chocolate Buffet

Dah 2 hari plan nak ke sini
tapi banyak sangat tempat nak pergi kan
so, hari nie tercapai ler jugak cita-cita..
nak pergi makan coklat free nie
aku kan memang suka barang free
hahaha
tempat tak de lah jauh mane pun..kat Bangi jek..tapi sebab tak tahu jalan..rasa cam jauh gak ar..heehe..tu pun tanya2 orang
malu bertanya sesat jalan, kan???

Ramai betul orang yang pegi..
ceh..bajet aku sorang erk yang tahu..itu pun tahu tengok kat blog Wanie..
thanks to Wanie sebab letak info pasal nie kat blog dia..

We are here....jom masuk!

sila beratur k....ikut turn..

dapat semua jenis coklat ni serba satu...

tak dibenarkan bawa pulang..tapi sempat gak aku seludup masuk dalam handbag..ahahhaha...muak seh makan banyak sangat...dah tu, Encik Se7en saja amik kesempatan pergi amik untuk second round then letak lam handbag aku jugak..cis cis cis...

kalau nak yang ni kena beli lah..

banyak sangat coklat yang dijual tu..macam2 jenis ade...semuanya boleh tahan lah harga..paling murah Rm1.50.....kalau nak buat hadiah ke, hantaran ke..leh datang beli kat sini..
aku konon tak nak beli apa-apa..tapi bila masuk aje lam kedai dia tu..adoooii...kalau boleh aku nak beli semua..hahahah..last2, grab gak 3 kotak coklat..ekekekek..

sapa nak??cepat kejar aku..hehehe..

Next time, before balik kampung nak datang beli coklat kat sini lah..bawak balik kat bebudak kat umah..mesti dieorang suka sangat-sangat.

6 comments:

  1. Cokelat memang sedap....saya pun suka. Kita ikut blog u jugak.

    ReplyDelete
  2. aku kalo tak nk pegi sini la tapi xde kepala coklat nak angkut.
    aku g sorang tak best laa

    ReplyDelete
  3. syok nye dapat makan choc pepuas! my frend ade gak pegi..malang nye tak dapat ikut urgh sebab dah balik ke kampung wuuu sedey2

    ReplyDelete
  4. takpe2..pg tahun dpn..hahahha

    ReplyDelete
  5. erh..cam ne leh lupe nak beli utk ko nie??hahaha

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!