Sunday, May 9, 2010

Ouh Mama....!!!

Mama...
I Love You So Much
You are the best mom ever
Thanks for brought me to this wonderful world
and my life is more wonderful & colorful with u as my mom

Huwaaa...rindunya kat Mama aku...
Tahun nie Mothers day..tidak bersama mama..sama jugak macam tahun2 lalu..
tak pe..nanti lagi 2 months besday mama along balik yep...
kalo along tak balik..mama datang..hehehe


ni mama aku..muda kan??memang muda pun lagi...umur mama aku baru 44thun..beza umur kiteorg 20 tahun jek..kekadang orang ingat mama adalah kakak aku..hehehe...Mama aku suka menjahit..dan sangat pandai menjahit..korang bg jek la ape design baju..semua mama dapat jahit....aku lak, cume suka pakai baju yang mama jahit jek..aku tak pandai menjahit + plus...tangan keras..mama kate tak de seni langsung..hahahah..

Benda yang paling aku tak leh lupakan tentang mama...kalau time aku demam..sampai aku dah besar panjang ni pun, kalau aku demam mama akan berjaga malam2..sebabnya aku akan bangun dan nangis pada waktu malam..sampai sekarang le..sekarang dah duk jauh2 kalau demam, aku bangun nangis sengsorang..uhuhuhuhkhuhkh...

Rindu nya kat mama...uhuhkhuhkh...

4 comments:

  1. uuu..
    aku kalo jln ngn mak aku org ckp aku ni adik mak aku.

    hehhhh.
    nmpk nau aku yg muka mcm org tua.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!