Sunday, May 2, 2010

ManCongkam Chicken Rice

Semalam lepas balik dari pasar,aku telah diculik untuk di bawak aku makan ke tempat yang misteri..kat tempat yang sedap katanye...bila aku tanya kat ne die kata surprise...jauh jugak, dari sungai besi tu sampai masuk KL bagai...rupanya tempat tu dekat ngan Uptown Danau Kota..ManCongkam Chicken Rice namanya...


Ramai gak ar orang yang makan2 kat sini..park kete pun jauh ckit kat tepi2 jalan xjek...sedap kata Encik Se7en....
Macam-macam menu ada k..menu utama serah kat Encik Se7en yang order.sebab aku bukan tahu pun apa yang sedap kat sini...

Teka yang hijaun tu air ape???haaa...first time aku minum air nie..sedap amat tau...Epal Laici....dan yang coklat tu teh laici...

Nasi Goreng Ayam Garing...harga dia rm6..menu yang diorder oleh Encik Se7en..sedap...yang penting ayamnye memang sangat sedap & garing...tapi banyak sangat, sampai tak abes nak makan ..lagipun td lam kete kiteorg dah membaham 5 cucuk sate sorang....beli kat pasar td..hehehe...

Ayam Goreng Garing yang menjadi kegilaan encik Se7en..memang sedap..hehehe..
Thanks yep Baby bawak Sayang g makan kat sini..hehehe...lenkali bawak lagi.....Bagi korang yang suka nasi ayam tu, better pergi try makan kat ManCongkam ni yep....Lokasi dia ialah berdekatan Uptown Danau Kota..maps???korang carik lah..hehhehe

3 comments:

  1. sedap nama kedai die.. :P
    boleh buat jadi nama domain.. :B


    u taknak komen entry i ke? hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>DUNIA LUAR SEORANG BLOGGER YANG NAK TEGAR



    ReplyDelete
  2. ye ayam dia mmg kelihatan sangat banyak

    ReplyDelete
  3. dolu murah je..
    skang daa mahal aku xpegi sgt da la..
    goreng ayam kasi garing kat umah je la kekekeke

    oh sini ko blaja epal laici ek. nnt aku try.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!