Sunday, May 16, 2010

Jalan2 Terserempak Erra Fazira La Pulak

Semalam aku g jenjalan kat Karnival Belia tu..panjang ooooooooo pameran tu..sampai naik lenguh sekali kaki nie jenjalan punye pasal..dah ler pakai high heel kan..,gatai sangat...seb bek tak melecet kaki..tapi, high heel aku yang cumelll tu mcm nak rosak dah sebab banyak sangat berjalan..dengan jalan2 yang tak rata tuh..hampeh..
Erh..aku sebenarnye nak cerita pasal Erra Fazira k..sangat cun oooo itu amoi..tak mekap pun sangat cuuuunnn...aku suka..
-
-
-
-
-
-
-
-
sila menikmati gambar aku ngan erra fazira yang cun nie..
Sila jangan ada rasa jeles di hati yep..waakakkkak..


5 comments:

  1. wah2..bestnye..nak g jom heboh..tapi demam la plak+_+.huu

    ReplyDelete
  2. nasib baik erra xnmpk i smlm..
    klu x die yg nk amik gmbr dgn i..

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!