Thursday, May 6, 2010

Korang Penah Tengok JALANG?

Seb bek aku tak buang masa + duit g tengok Jalang ... ntah pape jek cerita...korang tengok ke? aku baru ngah tengok nie..tengok kat intenet jek...tu pun terjumpa masa ngah google's cerita melayu yang leh tengok kat internet. Nak gak tahu mcm mane jalan cerita nie...


YASMIN KHANIF...sebelum nie dia ade belakon dalam citer pape ke? aku tengok die nie time watak sedih ke gatal ke insaf ke..tetap nampak gatal...korang perasan tak suara dia cam Fasha Sanda..rupa ada iras-iras sikit...la...tapi yang penting nye, aku rase time part menggatal tu jek yang jadik lakonan dia ni..huh..tegarnya aku mengkritik..tak la..ni just pendapat sebagai penonton ok..walaupun aku sebenarnye telah ketinggalan..ehhehehe...filem nie tak sesuai ditonton kanak2 yep..heehhe..korang pun dah tahu...

Ouh lupe..kalo korang nak tengok banyak drama @ filem melayu online, korang klik kat www.dramamelayu.com.

2 comments:

  1. haha~ i thought you are asking about the 'real' jalang! ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. salam kenal... :)
    kite pun tgk kat internet gak...siyes mmg x best...sib baik x tgk kat wayang... :P

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!