Friday, May 14, 2010

Aturcara Karnival Belia 2010(Part 2)

Berikut adalah aturcara untuk aktiviti kesenian lak..konsert & sebagainya..okies..
sila klik gambar untuk lebih jelas..



Then untuk aktiviti kesukarelawan..hahahha..yang nie adik aku ade sekali..ade ku si gemuuukkk..ekekkekeke..marah lah die nanti..die sekolah kat kelantan..tp masuk pengakap jambori..die memang suka pengakap2 nie...tapi idak ler kurus2 jugak aku tengok...hahhaha


sesapa yang ada darah lebih boleh pergi derma darah k..aku tak leh..darah aku tak cukup..walaupun aku sebenarnya penakut..wakakakak..

Aturcara Kerohanian & Kebajikan


Aturcara aktiviti Kreatif & Inovatif


to be continued....

Sila klik SHUTTLE BUS untuk jadual perjalanan bas percuma

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!