Thursday, May 27, 2010

Nak Kongsi Kegembiraan Sebelum Tidur

Sesuai dengan tajuk..
tak mahu merepek2 ok
sebab aku dah mengantuk
tapi tetap nak berkongsi kegembiraan aku dengan korang semua
hari nie...27 May 2010..
suffer dengan Encik Se7en dekat Mc D Setapak..
jauh nau merewang...
Kemudian..terbincangkan tentang masa depan la plak
secara tak sengaja
tapi amat berpuas hati
walaupun pada mulanya aku tak puas hati
sangat tak puas hati
tapi setelah Encik Se7en bersetuju dengan beberapa syarat aku..
Ok..aku dengan gembiranya (gembira sikit je)
sangat berpuas hati dengan topik perbincangan kali nie..
Dan sebelum balik tadi..
Encik Se7en  call dan cakap sesuatu yang dah lama aku nak dengar
dah lama sangat2 nak dengar perkataan tu
rasa sangat terharu hingga menitiskan air mata setitik aje
Jika itu yang terbaik untukku
harap dipermudahkan semuanya oleh Allah S.W.T..Amin!
I Love U So Much..
Sebelum tidur sila nikmati gambar aku yang rakus nie ok...


Contengan Tambahan : Perkara yang menggembirakan tu terpaksa di rahsiakan atas permintaan Encik Se7en

9 comments:

  1. ape yg gembira sgt tu?
    nk tau..nk tau..
    lallallaa...

    ReplyDelete
  2. dah cam lagu Tok Ti ,Biarlah Rahsia.

    ReplyDelete
  3. Must be something about marriage?

    ReplyDelete
  4. aiseh tunggu ni bikin suspen saje

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!