Friday, May 14, 2010

Aturcara Karnival Belia 2010(Part 1-Sukan)

Dari semalam aku tengok ramai ler yang duk sibuk2 menyiapkan booth masing2..
mane tak nye dah depan opis aku jek karnival nie
tadi dah start dah..tapi aku malas ar nak jenjalan dulu..esok2 aje lah..lagi pun tadi nak balik umah cepat kan..penat...kebetulan aku terpandang stage kat depan opis aku tu ade tertulis artis jemputan 
ziana zain

haruslah aku nak pegi kan..tapi tak tau lah pulak pukul berapa ziana zain nie muncul...kat sane setiap beberapa booth ada stage dia sendiri..so, kak ziana zain kite nie akan muncul kat stage yang bebetul depan Istana kehakiman, Presint 3..okeh....
tadi aku survey website Belia Negara, dapatlah info untuk event2 yang ada kat sana tu..

korang klik kat gambar untuk lebih jelas k...
Untuk Sukan..ada 4 kategori sukan..
Sukan Rekreasi



Sukan Massa

Sukan Kecergasan


Sukan Bermotor

p/s: untuk lebih jelas, klik dekat gambar

Sila klik SHUTTLE BUS untuk jadual perjalanan bas percuma

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!